Explorer - צימר בצפון

צימרים בצפון - לינה כפרית בגליל ובגולן

צימרים בצפון? אפשר להפסיק לחפש, מצאתם עם פינוקי ארמון, חוויית סוויטות בצפון הארץ לזוגות ומשפחות מתחמי אירוח ברמת הגולן שחובה לחוות לפחות פעם בכמה חודשים. אם אתם מחפשים אחר חבילת נופש בצפון ולא מוכנים להתפשר גם על הניקיון, בואו נדבר על עיירת חד נס, רמת הגולן וצפונית לכנרת.

מתחמי צימרים בצפון הכנרת

⭐⭐⭐⭐⭐

פרדייז ברמה - מתחם 4 סוויטות יוקרה

צימרים בצפון הכנרת ביישוב חד נס - פרדייז ברמה הינו מתחם שבו 4 סוויטות יוקרתיות ליד אזור החצר שבו מתקני נופש לקבוצות ומשפחות עם בריכה מחוממת גדולה מרשימה ביותר. פרדייז ברמה חד נס: חוות דעת מאומתות (9.8 בוקינג) מתחם סוויטות פאר לקבוצות, משפחות וזוגות.
סוויטות יוקרה

עדנ'ס בוטיק - חד נס

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון הכנרת עם 4 סוויטות יוקרתיות. לשלוש סוויטות ישנן בריכות פרטיות בפרטיות, עם אפשרות של טיפולי ספא.
בריכות פרטיות

אהבתיה - חד נס

מתחם צימרים בצפון הארץ אהבתיה חד נס. 3 סוויטות שלכל אחת מהן בריכה פרטית וג'קוזי ספא רותח ונוף אל הכנרת בפרטיות.
בריכות פרטיות

רומנטיקה במרום

רומנטיקה במרום מתחם צימרים במושב כחל ליד ראש פינה בגליל העליון. מתחם ובו 3 בקתות עץ פסטורליות ומתחם בריכה מפנק ומושקע.
ג'קוזי ספא

הליוס סוויטות יוקרה

הליוס הוא אחד המתחמים היוקרתיים והטובים שיש לצימרים בצפון הארץ להציע. במתחם 4 סוויטות מפנקות ומתחם בריכה ענק.
סוויטות יוקרה

גן העדן של ליאורה בחד נס

ליאורה אישה מקסימה מאד ומלאת רוגע ושלווה. ליאורה תפנק אתכם במתחם הפסטורלי שלה, שבו 2 צימרים בעבודת עץ ייחודית שלכל אחד מהם חצר ומרפסת עם ג'קוזי ספא בפרטיות טוטאלית ובריכה אחת גדולה משותפת ל-2 הבקתות. גן העדן של ליאורה בחד נס: חוות דעת מאומתות (9.8 בוקינג) 2 צימרים כפריים ובריכה.
בקתות עץ

צימרים בצפון הארץ

מתחמי צימרים בצפון הכנרת

צימרים בצפון בגליל ובגולן

אטרקציות ומסעדות

הטופ של הטופ - תיירות צימרים בצפון ישראל: Explorer - צימר בצפון | רמת הגולן - הגליל המערבי - סובב כנרת

צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.
צימרים יוקרתיים לזוגות
צימרים יוקרתיים לזוגות
טיפולי ספא
קרא עוד
ככה הנופש שלכם נראה ב-2022. הנה קצת מידע לגבי סוויטות יוקרה לזוגות עם 100% פרטיות, צימרים יוקרתיים לזוגות בחד נס ועוד.
צימרים יוקרתיים בחד נס עם בריכה פרטית בכל צימר
צימרים בחד נס
צימרים בחד נס
לזוגות ומשפחות
קרא עוד
כל מה שאתם יכולים להעלות בדמיונכם נמצא ביישוב חד נס, בצפון הארץ. ביישוב תמצאו צימרים מאובזרים, סוויטות יוקרתיות וכל מה שצריך.
צימרים בצפון הארץ באזור הכנרת ורמת הגולן כל מתחמי הצימרים הכי טובים בצפון
צימרים ברמת הגולן
צימרים ברמת הגולן
עם נוף לכנרת
קרא עוד
צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי צימרים יוקרתיים בגולן.
צימרים לאלפיון העליון בצפון, ברמת הגולן מתחמי יוקרה בגליל המערבי.
צימרים עם בריכה פרטית
צימרים עם בריכה פרטית
100% פרטיות
קרא עוד
רציתם צימרים עם ג’קוזי? קיבלתם צימרים יוקרתיים עם בריכות פרטיות מחוממות (ישנן גם בריכות משותפות ופינות שיזוף, ב- 100% פרטיות כמובן).
עיצוב בלונים לאירועים בצפון
עיצוב בלונים בצימרים
עיצוב בלונים בצימרים
הכנת צימר לאירוע
קרא עוד
בלונים הם באמת דרך נהדרת להוסיף אווירה וצבע לאירוע מיוחד כמו בר/בת מצווה. הם מספקים תחושת חגיגה ושמחה, ויכולים להתאים לסגנון ולעיצוב של האירוע שלכם.
טיפולי מים בצפון
טיפולי מים בצפון הכנרת
טיפולי מים בצפון הכנרת
וואטסו - מים חיים
קרא עוד
נעים מאד ,שמי אורלי גל מטפלת במים מוסמכת וינגייט, וואטסו אימא לתאומים, נשואה, ציירת, רקדנית, חולמת בלתי נלאית ומגשימה. המים הם המורה הגדול בחיים שלי. אני מאמינה שהמפתח לשינוי וריפוי נמצא במים ומתאפשר דרכם.
מסלולי טיולי רייזרים בכנרת בהנחה להזמנה מהירה.
טיולי רייזרים בצפון
טיולי רייזרים בצפון
100% אטרקציות
קרא עוד
בשנים האחרונות טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית הפכו יותר ויותר פופולאריים, ולא בכדי. מדובר בסוג טיולי שטח בצפון שמומלצים לכל סוגי הקהלים, מגילאים קטנים ועד מבוגרים.
טיפולי ספא ברמת הגולן - צימר עם עיסוי מפנק בסוויטה
צימרים עם טיפולי ספא
צימרים עם טיפולי ספא
בטוחים בקורונה
קרא עוד
בואו נדבר רגע על צימר עם עיסוי שוודי ובריכה פרטית ברמת הגולן. סוויטות בצפון עם עיסוי, אפשר עיסוי שוודי ואפשר גם סוויטה עם טיפולי ספא שונים ועיסויים מגוונים.
הליוס סוויטות יוקרה בטבע, צימרים בחד נס
הליוס סוויטות יוקרה בחד נס
הליוס סוויטות יוקרה בחד נס
מתחם נופש
קרא עוד
הליוס סוויטות יוקרה בטבע - מתחם 4 סוויטות יוקרתיות ביישוב חד נס עם מתחם חוץ מפנק, בשילוב טיול ג'יפים ייחודי לזוג בגולן בין נופים קדומים
צימרים בצפון - גן העדן של ליאורה בחד נס
גן העדן של ליאורה
גן העדן של ליאורה
מתחם נופש
קרא עוד
לעזוב את חיי השגרה המלחיצים, להירגע ולהתחדש באנרגיות טובות? זה המקום!!! בגן העדן של ליאורה יש שתי בקתות עץ כפריות עם חצר פרטית ומדשאה צמודה, ג'קוזי בכל מרפסת במתחם נפרד, בריכה פרטית ומוצנעת. הצימרים ממוקמים בישוב הכפרי חד נס הצופה אל הכנרת

תיירות צימרים בצפון ישראל של מקומות לינה באווירה ייחודית, מסעדות ומקומות טיולים בגליל ובגולן

צימרים בצפון - נופש ולינה יוקרתית בגליל ובגולן

אין כמו חופשה מפנקת בצפון, בין אם סגרתם לעצמכם חופשת סוויטות עם בריכה מחוממת ופרטית, חופשת צימרים כפריים עם חמאם טורקי מקורה, או אפילו צימר זוגי עם ג'קוזי מלטף ומפנק. כשאנשים רוכשים דיל צימרים ברמת הגולן והצפון, הם מצפים לקבל תמורה מלאה לכספם וזה בהחלט מובן. ואם כבר בתמורה מלאה עסקינן, בואו נדבר על סוויטות בצפון. הפינוקים? מגיעים לכל האורחות והאורחים!

תיירות ברמת הגולן מעולם לא נראתה טוב יותר 2022

אם אחר צימר בצפון אתם מחפשים כבר ימים, תנו לנו לסייע לכם להניח בצד את החיפושים. ביישוב חד נס ישנם מתחמי אירוח כפרי שלא נתקלים בהם כל יום, כאלו אשר יפרסו בפניכם את כל סוגי השירותים הכי מפנקים שיש, כולל טיפולי ספא וסוגי עיסויים שונים, ארוחות בוקר מפנקות ועוד.

תיירות ברמת הגולן והצפון הלכה והתחזקה בשנים האחרונות, מה שהוביל עשרות מתחמי צימרים יוקרתיים לקום ולהיפתח. ואם יש כל כך הרבה מתחמי אירוח יוקרתי בצפון, כיצד בוחרים את המתחם שהכי יתאים לכם?

צימרים בצפון שמרגישים בהם כמו מלכות ומלכים

בואו נדבר על סוויטות בצפון עם פינוקים שבסרטים אפילו לא רואים, צימרים יוקרתיים לזוגות שתרגישו בהם כמו מלכות ומלכים. ביישוב חד נס תמצאו את כל הטוב הזה, גם אם חיפשתם סוויטה זוגית ליום הנישואין, או אולי צימר יוקרתי לאירוע קבוצתי.

היישוב כולל בתוכו לא רק מתחמי צימר "חֲדַר נֹפֶשׁ" מפנקים במיוחד, אלא גם מתחמים בהם תמצאו סוויטות בגדלים שונים ובעיצובים ייחודיים מאוד. הסוויטות והצימרים ביישוב חד נס נמצאים למעשה בכל פינה כמעט, אבל חשוב להבין שכל מתחם אירוח בצפון תמיד יספק לכם חוויית אירוח שמשתנה ממקום למקום.

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת לכל צימר וסוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית בפרטיות מוחלטת.

מה ז"א חוויית אירוח משתנה ממתחם צימר בצפון אחד לשני?

במילים אחרות, בעוד שחלק מהמתחמים יציעו לכם שירותים מסוגים מסוימים (נניח, צימר עם טיפולי ספא וחמאם טורטי), מתחמי אירוח אחרים יציעו לכם שירותים מסוגים אחרים (נניח, סוויטה עם עיסוי שוודי וארוחת בוקר).

בכל מקרה, זכרו תמיד שהשירותים הנוספים בדרך כלל יחייבו אתכם בתשלום נוסף ובהזמנה מראש.

תיירות ברמת הגולן כוללת כמובן גם מסעדות מעולות, שחובה לבקר בהן עם כל המשפחה, או עם בני הזוג. מסעדות מומלצות בצפון יגישו לכם מטעמים שונים, ובהחלט תוכלו למצוא גם מסעדות דרוזיות מעולות ומסעדות מקומיות אותנטיות.

תיירות ברמת הגולן: לא רק צימרים מפנקים ויוקרתיים!

בעוד שישנן לא מעט מסעדות דגים טובות בצפון, תמיד תוכלו גם לבחור לבשל את המטעמים שלכם בעצמכם. אין ספק, מתחמי צימרים בצפון ידועים בשל האבזור שמוצאים בהם, כולל מטבחי חוץ ענקיים שניתן לבשל בהם ארוחות שלמות, אך לא רק.

שימו לב לאטרקציה הבאה שאנחנו הולכים דבר עליה, אטרקציה בצפון שמומלצת מאוד לזוגות ולקבוצות, למשפחות וגם עבור אירועי עובדים, מסיבות רווקות ועוד. אנחנו מדברים על סדנאות שונות להכנת אוכל שמונגשות לכם על ידי אנשי מקצוע בתחומים של הכנת שוקולד, הכנת גבינות, חמאה ועוד.

צימרים בצפון לזוגות ומשפחות - Explore צימר בצפון ימצא עבורכם מתחמי צימרים ברמת הגולן וסוויטות בחד נס שלא תראו באף מקום.

צימרים בצפון רמת הגולן עם אטרקציות הכנת אוכל

למעשה, ניתן להזמין סדנה להכנת גבינה בצפון עד פתח הצימר, ככה שלמעשה משתמשים בחצר של מתחם הסוויטות בו אתם מארחים. החוויה הזאת מומלצת מאוד עבור משפחות עם ילדים, אך גם עבור זוגות המחפשים צימר זוגי בצפון עם אטרקציה מעולה.

צימרים זוגיים בצפון הם אמנם חוויה בפני עצמה, אך אין ספק שבעזרת אטרקציה מעולה אתם תשדרגו את החוויה שלכם. ברמת הגולן תמצאו עוד שלל אטרקציות מסביב, מוקדי טבע יפהפיים ופעילויות שטח (כמו ג'יפים בנהיגה עצמית בשטח – כיף ענק!).

עצם העובדה שיש ברמת הגולן כל כך הרבה סוגים שונים של אטרקציות המתאימות לכל קהלי היעד והמטיילים, זה מה שהופך את אזור חד נס לכל כך פופולארי. טוב, זה וכמובן מתחמי הצימרים המפנקים שביישוב.

אירוח כפרי בצפון שלא חווים כל יום!

ואם כבר אנחנו מדברים על אירוח כפרי ברמת הגולן והצפון, בואו נדבר לרגע על האבזור הנוסף שנמצא במתחמי סוויטות יוקרתיות בצפון, אבל הפעם בואו נדבר על האבזור שבתוך מתחמי צימרים ברמת הגולן והצפון. לרוב, צימרים בחד נס יהיו מצוידים בכל מה שאתם צריכים, בין אם מדובר על מכונות קפה חדשות, חדרי רחצה נקיים ותכשירי רחצה, מצעים נקיים למיטה, לפעמים בקבוק יין במתנה ועוד.

בשורה התחתונה, צימרים בצפון בדרך כלל יהיו מצוידים בכל מה שצריך, בכדי שלא תצטרכו לצאת מפתח הצימר במשך כל השהות שלכם. יחד עם זאת שאנשים נהנים מלהישאר בצימר 7\24, כמובן שתוכלו למצוא שלל פעילויות מעולות בצפון – מחוץ למתחם הצימרים. אבל עוד רגע נדבר על זה, בואו נמשיך לדבר כעת על מה שנמצא בתוך צימרים בצפון ורמת הגולן.

מה יש בתוך צימרים בחד נס?

למשל, רובנו היינו רוצים למצוא ג'קוזי בכל צימר וסוויטה, נכון? אז ככה, ישנם צימרים בחד נס עם ג'קוזי פרטי ו-SUPER מבעבע, אבל יש עוד משהו שכדאי לדעת! ביישוב חד נס תוכלו למצוא מתחמי סוויטות מפנקות וגם סוויטות יוקרתיות עם בריכות פרטיות ומחוממות.

סוויטה עם בריכה מחוממת ופרטית בחד נס? כיף אדיר! תחשבו על כך שבלא מעט מתחמי צימרים בחד נס, יש אפילו נוף ישיר להרי הכנרת ולכנרת עצמה! מחפשים אחר צימר עם נוף לכנרת וג'קוזי פרטי? אולי סוויטה עם נוף לכנרת ובריכה בחצר המתחם? בין אם כך או כך, תוכלו למצוא את אלו ביישוב חד נס, רמת הגולן.

צימרים ברמת הגולן, בחד נס לזוגות ומשפחות ובקתות יוקרתיות ברמת הגולן לזוגות.

צימר בצפון ג'קוזי ספא | סוויטה בשילוב טיפולי ספא

דמיינו את התמונה הבאה: אתם מתפנקים לכם בתוך ג'קוזי ספא ענק שמתאים עד ל-8 אנשים, והג'קוזי ספא הזה נמצא אל מול נופים מרהיבים של ימת הכנרת. מה עוד? אוויר מדהים! קחו בחשבון שבמתחמי סוויטות בחד נס אתם יכולים לנשום אוויר באמת נקי וצלול, כיף חיים אמיתי.

ואם כבר מדברים על אוויר הרים צלול כיין רמת הגולן, בואו נדבר על יקבי יין מקומיים שתוכלו למצוא בקרבה רבה ליישוב חד נס. אם אתם אוהבים אטרקציות טעימות ומשכרות חושים (תרתי משמע), אתם מוזמנים לבקר ביקבי יין ברמת הגולן, כאלו שגם מפנקים אתכם בטעימות ולא רק בהסברים על הכנת יין מקומי. כיף.

אז מה היה לנו עד כה? | צימר בצפון עם ג'קוזי פרטי

היו לנו צימרים בצפון עם בריכות מחוממות ופרטיות, סוויטות ברמת הגולן עם בריכות משותפות ומחוממות (בחצר), היה לנו צימר עם ג'קוזי פרטי בתוך החדר, הייתה סוויטה עם ג'קוזי ספא מפנק ביותר. ומה עוד? מלון בוטיק בצפון מישהו ביקש ולא קיבל?

קבלו מלונות בוטיק ליד הכנרת עם בריכות מחוממות, מלון בוטיק עם חמאם טורקי מפנק ביותר, אירוח כפרי בצפון עם בריכת פסיפס ענקית ועוד. עוד לא ארזתם? לא לשכוח בגדי ים והרבה תיאבון לאוכל טוב ומסעדות אותנטיות!

מחפשים אחר הנחה על צימרים מומלצים ב-2022? צימרים במחיר הטוב ביותר תוכלו למצוא רק דרכנו (קבוצת תיירנים מקומיים) וגם ללא עמלה! – התקשרו והזמינו עוד היום את הנופש המושלם שלכם דרך האתר Explorer – צימר בצפון ( חֲדַר נֹפֶשׁ ) – תודה רבה, נתראה בקרוב הנהלת האתר.